Termeni si conditii

Urmaneste-ne si pe:

Copyright © 2024 | Empire Beauty Club|Toate drepturile rezervate.

S.C CRIS BEAUTY MED S.R.L

Strada Victor Brauner nr 42 B, sc A, Ap 3, parter
București

office@empirebeautyclub.ro

+40 770 259 623

 

Termeni și condiții

CONDIȚIILE GENERALE APLICABILE EMPIRE BEAUTY CLUB

DEȚINUTE DE CRIS BEAUTY MED SRL

DISCLAIMER

Vă rugăm să citiți cu atenție! Mai jos se află condițiile generale în baza cărora CRIS BEAUTY MED SRL furnizează servicii și produce către clienții săi prin salonul EMPIRE BEAUTY CLUB. Vă rugăm să vă asigurați că ați citit și înțeles în mod complet condițiile generale anterior achiziționării serviciilor și produselor oferite. Utilizarea website-ului, programarea unei consultații sau plasarea unei comenzi, efectuarea unei plăți reprezintă acceptarea prezentelor condiții generale.

CLAUZA 1 – PRESTATORUL

EMPIRE BEAUTY CLUB este detinuta de societatea S.C. CRIS BEAUTY MED SRL , cu sediul în Bucuresti, Bulevardul Burebista nr 1 Bloc D15 Etaj 5 Ap 55 Sector 3, CUI 44156576, cod IBAN RO58INGB0000999915184053, deschis la ING BANK. Datele noastre de contact sunt: e-mail: office@empirebeautyclub.ro.

Prevederile de mai jos reprezintă, pe de-o parte, termenii și condițiile de accesare și utilizare a site-ului web www.empirebeautyclub.ro  de către dumneavoastră, iar pe de altă parte, contractul dintre CRIS BEAUTY MED SRL, în calitate de prestator, și dumneavoastră, în calitate de beneficiar al serviciilor noastre. Astfel, executarea acestuia de către noi și dumneavoastră va avea loc în condițiile mai jos stabilite, precum și potrivit condițiilor specifice procedurilor pe care alegeți să le efectuați în salonul Empire Beauty Club.

CLAUZA 2 – DEFINIȚII

a) Prestatorul și proprietarul site-ului

Societatea CRIS BEAUTY MED SRL care activează în piață prin EMPIRE BEAUTY CLUB

b) Utilizatorul

Orice persoană fizică sau juridică care, prin crearea contului pe site, acceptă prevederile Termenilor și Condițiilor

c) Beneficiarul/Cumpărătorul

Orice persoană fizică sau juridică care achiziționează serviciile comercializate de Prestator

d) Părțile (Contractului)

Beneficiarul (clientul) și Prestatorul (EMPIRE BEAUTY CLUB/CRIS BEAUTY MED SRL).

e) Comanda

Acțiunea Beneficiarului de a selecta unul dintre Serviciile oferite de Prestator și de a înștiința Prestatorul despre alegea și metoda de plată aleasă. Comanda poate fi făcută pe Site, telefonic sau verbal, direct în cadrul Empire Beauty Club În scopul prezentului document, utilizarea termenului „Comandă” va reprezenta o referire la toate cele trei modalități de achiziție puse la dispoziția persoanelor interesate de Serviciile Prestatorului. Prestatorul poate renunța oricând la oricare dintre cele 3 modalități sau poate adăuga alte modalități, în funcție de politica sa internă.

f) Contract

Ansamblul drepturilor și obligațiilor Beneficiarului și Prestatorului în legătură cu serviciile de epilare definitivă și remodelare corporală care fac obiectul Comenzii sau care au fost achiziționate de Beneficiar în cadrul Empire Beauty Club, cuprinse în prezentul document Termeni și Condiții, precum și în notele de informare, acordurile sau orice alt document se va semna de către Beneficiar în legătură cu serviciile prestate de cadrul Empire Beauty Club. Pentru evitarea oricărui dubiu, notele de informare, acordurile, precum și orice alt document semnat de Beneficiar în legătură cu prestarea serviciilor fac parte integrantă din prezentul document Termeni și Condiții, acestea completându-se reciproc. La momentul achiziționării Serviciilor, în orice mod, Beneficiarul va fi informat și va declara că a citit și a primit Termenii și Condițiile. În caz de neconcordanță, vor prevala dispozițiile Termenilor și Condițiilor, cu excepția cazului în care părțile decid altfel în mod expres.

g) Conținut

  • toate informațiile (texte, imagini, multimedia etc) accesibile de pe Site care pot fi vizualizate, vizitate sau altfel accesate prin folosirea unui echipament electronic;

  • conținutul oricărui e-mail trimis Beneficiarilor de către Prestator prin mijloace electronice si/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil;

  • orice informație transmisă prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator al Prestatorului, Beneficiarului, conform informațiilor de contactare, menționate sau nu de către acesta;

  • informații cu privire la Serviciile si/sau tarifele practicate de Prestator într-o anumita perioada de timp, eventual preferențiale pentru Beneficiar;

  •  date referitoare la Prestator sau alte date privilegiate ale acestuia.

h) Site

Conținutul regăsit la pagina de internet www.empirebeautyclub.ro 

i) Servicii

Activitățile economice desfășurate de Prestator și oferite unui public nedeterminat

j) Campanie

Acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de Servicii, având un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de către Prestator.

k) Cont

Secțiune din Site ce este compusa dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit Beneficiarului transmiterea Comenzii si care conține informații despre acesta si despre istoricul Beneficiarului in Site.

l) Comunicări Comerciale

Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/newsletter etc.), conținând informații generale si tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la bunuri si Servicii adăugate in secțiunea “Cont/Coșul meu”, precum si alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piața si sondaje de opinie.

CLAUZA 3 – OBIECTUL SERVICIILOR

Serviciile oferite în cadrul Empire Beauty Club vizează epilarea definitivă cu laserul EXFU a zonelor corporale și tratamentele de remodelare corporală.

În vederea prestării serviciilor ce fac obiectul prezentelor Condiții generale și pentru o experiență optimă, beneficiarul procedurilor și tratamentelor se obligă să îndeplinească și să confirme înainte de începerea fiecărei ședințe îndeplinirea următoarelor condiții/instrucțiuni absolut esențiale, prealabile și ulterioare procedurilor efectuate, astfel cum sunt prezentate în prezentele Condiții generale.

CLAUZA 4 – CONTRAINDICAȚII ABSOLUTE, RELATIVE ȘI ALTE INELIGIBILITĂȚI PRIVIND PROCEDURA EPILĂRII DEFINITIVE, INSTRUCȚIUNI

A. CONTRAINDICAȚII ABSOLUTE

EPILAREA LASER ESTE ABSOLUT INTERZISĂ ATUNCI CÂND VĂ AFLAȚI ÎN UNUL DIN CAZURILE DE MAI JOS:

  • Sarcină și perioada alăptării

  • Infecții cutanate bacteriene/virale/micotice active

  • Herpes vaginal

  • Tatuaje sau machiaj semipermanent in zona tratata

  • Epilepsie

  • Fotosensibilitate

  • Lupus eritematos sistemic, lupus eritematos cutanat, sclerodermie sistemică, porfirie, dermatoze acantolitice, alte boli autoimune sau de colagen

  • Plăgi deschise sau suprainfectate, ulcerații, escare, cicatrici recente

  • Sclerodermie

  • Consum de medicamente fotosensibilizante (retinoizi, antibiotice)

  • Leziuni precanceroase sau canceroase cutanate (keratoze actinice, nervi atipici, epitelioame etc.)

B. ALTE CAZURI DE INELIGIBILITATE PENTRU UTILIZAREA SERVICIILOR

NU EFECTUAȚI SEDINȚA ÎN CAZUL ÎN CARE:

  • În cazul în care ați utilizat autobronzant în ultimele 14 zile, v-ați expus la soare sau la aparate de bronzat în ultimele 7 zile înainte de sesiune; nu vom efectua ședința pentru siguranța dvs. Vă rugăm, indicați acest lucru înainte de sedință;

  • Este obligatoriu să purtați pantaloni lungi, mâneci lungi sau fustă lungă în timpul celor 7 zile înainte de sedință. În caz contrar, sedința nu va fi efectuată, pentru siguranța dvs.;

  • În cazul în care pielea dvs. nu este corect hidratată şi rasă la momentul sedinței, aceasta nu va putea fi realizată pentru siguranța dvs.;

C. CONTRAINDICAȚII RELATIVE

Evaluați dumneavoastră și dezvăluiți personalului din cadrul Empire Beauty Club dacă vă aflați într-unul din cazurile de CONTRAINDICAȚII RELATIVE de mai jos, când decizia de a efectua procedura se ia în funcție de caz și după ce beneficiarul serviciului a fost informat de posibilele riscuri pe care le-a acceptat în mod expres. Potrivit legii, Declaraţia de acceptare a riscului producerii unui prejudiciu nu constituie, prin ea însăşi, renunţarea victimei la dreptul de a obţine plata despăgubirilor.

Astfel, chiar dacă beneficiarul serviciului prezintă un risc particular privind integritatea sa fizică, declarația sa privind asumarea acestui risc, nu va însemna că, din punct de vedere legal, nu va putea solicita lui Empire Beauty Club repararea prejudicilor materiale provocate. Situația va fi circumstanțiată de la caz la caz, în funcție de riscul devoalat și consecințele producerii sale asupra integrității fizice a persoanei, de gradul culpei profesionistului.

  • Psoriazis

  • Vitiligo

  • Hemoroizi

  • Afecțiuni ale glandei tiroide

  • Afecțiuni endoctrine sau boli endoctrine: diabet zaharat necontrolat

  • Cicatrici keloide sau hipertrofice

  • Zona zoster

  • Insuficiență venoasă cronică stadiu avansat (pentru membrele inferioare)

  • Hipertensiune arterială severă

  • Neoplazii

  • Ovare polichistice

  • Afecțiuni hepatice/renale/cardiace severe

  • Metoda de epilare folosită anterior și perioada de utilizre a acesteia

  • Arsuri solare în ultima lună

  • Leziune herpetiforme

  • Expunere la soare/aparate de bronzat cu minim 7 zile înainte de sedința de epilare; folosirea cremelor autobronzante cu 14 zile înainte de sedința de epilare

  • Alte observații particulare care țin de corpul dumnevostră.

D. EFECTE SECUNDARE DES ÎNTÂLNITE ULTERIOR EPILĂRII LASER

Pot surveni următoarele experiențe/riscuri:

  • Disconfort în timpul procedurii de epilare cu laser;

  • Căldură locală;

  • Înțepături;

  • Înroșirea zonei după sesiune, hipopigmentare, hiperpigmentare, apariția de vezicule (băşici mici) sau papule; în zona tratată, o senzație ușoară de mâncărime, o senzație de usturime;

  • Uneori, mai ales în cazul persoanelor cu piele închisă la culoare sau ușor bronzată, pot apărea cruste de culoare maronie pe zonele tratate. Aceste cruste se desprind ulterior, lăsând pielea tratată ușor depigmentată. Această zonă îşi va recăpăta culoarea normală în următoarele săptămâni, fără a lăsa niciun semn;

  • Să se evite medicamentele fotosensibile în ziua respectivă și pe perioada tratamentului;

  • 3% din populație nu răspunde tratamentului de epilare cu laser.

E. INSTRUCȚIUNI

ÎNAINTE DE SEDINȚA DE EPILARE DEFINITIVĂ:

  • Nu decolorați părul cu 15 zile înainte de ședință;

  • Nu utilizați machiaj în ziua tratamentului pe zona de tratament;

  • Nu trebuie expusă la soare sau aparate de bronzat zona care urmează să fie tratată, cu minim 3-5 zile înainte de ședința cu laser. În cazul în care suprafețele sunt brațe sau picioare, purtați haine lungi timp de minim 7 zile înainte de ședință pentru a evita expunerea la soare;

  • Nu folosiți deodorant înainte sau după ședință (dacă este vorba de axile);

  • Nu aplicați în ziua cu ședința creme, geluri sau uleiuri de corp pe zona de tratament;

  • Nu aplicați produse autobronzante cu minim 14 zile înainte de ședințe;

  • Nu epilați zonele cu ceară, pensetă, sau alte metode de epilare prin care firul de păr este smuls cu minim 2-4 săptămâni înainte de prima ședință de epilare laser sau între ședințe. Metoda de epilare recomandată în aceste situații este raderea;

  • În cazul în care pielea suferă tendința de melasmă sau hiperpigmentare, utilizați o depigmentare locală care urmează să fie aplicată în perioada de două săptămâni înainte de tratament;

  • În cazul în care suferiți de herpes labial sau genital recurent (mai mult de o dată pe lună), comunicați acest lucru pentru a începe tratamentul de prevenire cu o zi înainte de ședința cu laser.

  • MERGEȚI LA SEDINȚĂ CU ZONA PERFECT HIDRATATĂ ŞI EPILATĂ, cu lama, în ziua cu programarea sau cu o seară înainte

  • Evitați să administrați medicamente, în special fotosensibilizante; în cazul în care le luați, comunicați acest lucru înainte de a începe ședința;

  • În momentul ședinței nu ar trebui să prezentați niciun fel de afecțiune virală sau proces inflamator care poate duce la stări de febră, locale sau generale. Nu trebuie să luați niciun antibiotic.

  • Nu utilizați produse cosmetice care conțin Acid Glicolic sau Acid Retinoic, cu 10 zile înainte de începerea tratamentului.

DUPĂ SEDINȚA DE EPILARE DEFINITIVĂ:

  • Puteți duce o viață normală, puteți face exerciții, duș și spăla zona tratată, deși ar trebui să faceți acest lucru cu grijă și atenție pentru a nu agrava inflamația și roșeața care se produc din cauza tratamentului. Evitați să mergeți la saună sau în apă foarte caldă în baie timp de 24-36 de ore;

  • Aplicați pe zona tratată Gel Aloe Vera hidratant şi calmant timp de 7 zile de la ședință, iar apoi hidratați zona cu lapte de corp sau loțiune hidratantă;

  • Este normal să apară o uşoară roșeață sau inflamație în zonele tratate. Acesta este un semn că tratamentul a fost eficient. Acest lucru poate avea o durată de aproximativ maxim 72 de ore. Adresați-vă personalului nostru în cazul în care aceasta persistă după acest interval de timp;

  • Unii pacienți pot prezenta vezicule mici sau băşici care vor dispărea. Rareori pot lăsa o schimbare de culoare a pielii, care ulterior va reveni la normal după câteva săptămâni;

  • Aplicați un minim de protecție solară SPF30 înainte și după sedință, mai ales în zona feței;

  • Expunerea la soare după ședința cu laser poate fi realizată în momentul în care pielea nu prezintă nicio alterare, roșeață sau iritații cauzate de epilare.

  • Nu trebuie expusă la soare sau aparate de bronzat zona care a fost tratată, minim 7 zile după sedința laser;

CLAUZA 5 – OBLIGAȚIA BENEFICIARULUI DE INFORMARE CORECTĂ ȘI COMPLETĂ

Beneficiarul are obligația de a furniza Prestatorului toate informații relevante pentru prestarea serviciilor, incluzând, dar fără a se limita la cele indicare prin prezentele Condiții generale.

Ne bazăm pe dumneavoastră să ne furnizați informații corecte și complete, astfel încât să putem oferi, iar dumneavoastră să puteți beneficia de servicii la cele mai înalte standarde și cu rezultate pe măsura așteptărilor. Omisiunea declarării situațiilor anterior menționate și/sau nerespectarea instrucțiunilor descrise mai sus anterior, pe parcursul procedurilor ori ulterior acestora exonerează de răspundere Centrele 18Beauty Center în cazul producerii oricărei consecințe negative în legătură unică și directă cu atitudinea Beneficiarului. Pentru evitarea oricărui dubiu, centrul Empire Beauty Club nu este absolvit de răspundere dacă se dovedește intenția acestora în producerea respectivelor consecințe.

Prestatorul (i.e. societatea ce deține Empire Beauty Club) are exclusiv obligații de mijloace, utilizând proceduri, know how și aparatură modernă, neputând garanta eficiența de 100% niciunei persoane, întrucât organismul fiecărei persoane este diferit, iar procesul de creștere a părului poate fi influențat de o multitudine de factori. De asemenea, din cauza imposibilității Prestatorului de a verifica îndeplinirea întocmai a obligațiilor de îngrijire a zonelor epilate și celelalte obligații de către client, Prestatorul nu poate garanta eficiența 100% a serviciilor.

Declarațiile exprese sau tacite (e.g. Beneficiarul serviciului nu comunică personalului centrului Empire Beauty Club anumite situații care ar putea avea un impact asupra desfășurării procedurii de epilare definitivă) ale Beneficiarului serviciului de acceptare a riscului producerii unui prejudiciu absolvă de răspundere centrul Empire Beauty Club, cu excepția cazului în care se dovedește intenția acestora în producerea respectivelor consecințe.

Pentru siguranța dumneavoastră și pentru respectul pe care îl purtăm clienților noștri, în cazurile enumerate exemplificativ la Clauza 11, pct. 1, 4, 5, precum și în situații similare în care dumneavoastră nu vă respectați obligațiile, putem anula programarea pentru efectuarea procedurii, însă contravaloarea sa va fi în continuare datorată, iar ședința se va reprograma pentru o dată ulterioară, conform opțiunilor pe care i le va comunica Prestatorul Beneficiarului. Cu titlu excepțional și cu exprimarea în scris și neechivoc, Empire Beauty Club poate ierta de datorie Beneficiarul serviciilor.

Orice situație, discuție, document, tranzacție (indiferent de stadiul de lucru in care se află), fotografie, video, înregistrare audio, litigiu sau orice alte date referitoare la prejudiciile efective sau potențiale, prezente sau viitoare, suferite de beneficiarul serviciilor, precum și Conținutul comunicărilor, astfel cum această noțiune este definită la Clauza 2, lit. g, subpunctele 2- 5, reprezintă Informații confidențiale.

Prin accesarea și utilizarea site-ului și încheierea Contractului, potrivit Clauza 2 lit. ff, Beneficiarul recunoaște caracterul sensibil al Informațiilor confidențiale și se obligă să îl respecte, sens în care se obligă să nu facă nicio declarație, să nu înregistreze niciun comentariu/review/feedback, indiferent de formă, format sau platformă (fizică sau electronică; e.g. Facebook, Instagram, Twitter), să nu dezvăluie în niciun fel Informațiile confidențiale, în nume propriu sau prin interpuși (cunoștințe, rude, afini), cu excepția cazului în care Centrul Empire Beauty Club și-a dat consimțământul prealabil și scris. Totuși, în ipoteza în care astfel de recenzii au fost publicate fără acordul Centrului Empire Beauty Club, Beneficiarul se obligă ca în termen de zece ore de la primirea solicitării scrise din partea Centrului, să elimine recenzia. Nerespectarea obligației de confidențialitate prevăzute de prezenta clauză ori refuzul de eliminare a recenziei la solicitarea Centrului Empire Beauty Club, obligă beneficiarul serviciilor la repararea oricăror prejudicii cauzate Centrului Empire Beauty Club, dar nu mai puțin de suma de 1000 de euro și contravaloarea sumei ce va rezulta din însumarea câte unui leu pentru fiecare accesare/vizualizare a respectivei postări, cu titlu de prejudiciu moral de imagine, reputație și onorare.

Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terți nu va fi făcută de Beneficiar cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil scris al Prestatorului.

Beneficiarul va trebui să reclame orice situație constând în neîndeplinirea corespunzătoare a obligațiilor Prestatorului de îndată și înainte de părăsirea locației Centrului Empire Beauty Club în care s-a desfășurat procedura. Dat fiind că Prestatorul nu are sub control și nici nu poate verifica ulterior momentului părăsirii locației Centrului Empire Beauty Club îndeplinirea întocmai a obligațiilor de îngrijire a zonelor epilate și a celorlalte obligații de către Beneficiar, acesta înțelege și acceptă că în lipsa unor astfel de semnalări înainte de a părăsi locația, Părțile sunt de acord că Prestatorul și-a îndeplinit întocmai și în mod corespunzător obligațiile contractuale de până la momentul ultimei ședințe inclusiv.

CLAUZA 6 – ACHIZIȚIONAREA SERVICIILOR. CONTRACTUL.

Serviciile pot fi achiziționate prin efectuarea unei Comenzi pe Site, telefonic și în incinta Centrului Empire Beauty Club. Numerele de telefon la care poate fi făcută o comandă sunt afișate pe site la secțiunea „Contact.”

Serviciile vor fi prestate exclusiv în Centrului Empire Beauty Club. Nu pot fi efectuate proceduri la domiciliu sau în oricare alt loc în afara Centrului Empire Beauty Club. Utilizarea echipamentelor Centrului Empire Beauty Club în afara acestora, în orice mod, fără un aviz scris al reprezentantului legal, nu obligă Centrului Empire Beauty Club în niciun fel.

Contractul dintre Părți se naște la momentul confirmării Comenzii de către Prestator pe un suport durabil. În vederea îndeplinirii condițiilor legale formale, Beneficiarul își va asuma și va accepta Termenii și Condițiile prin bifarea căsuței corespunzătoare de pe Site, prin transmiterea Comenzii și/sau prin semnarea olografă, cel târziu anterior primei proceduri, a informării/acordului privind Serviciile, document care face parte integrantă din Contract, alături de Termeni și Condiții. În cazul achiziționării Serviciilor telefonic sau direct în Centrul Empire Beauty Club, cel târziu anterior primei proceduri, Beneficiarul va semna informarea/acordul privind Serviciile care face parte integrantă din Contract, alături de Termeni și Condiții. Contractul dintre părți va înceta la data prestării în integralitate a serviciilor achitate de Beneficiar.

Ordinea executării obligațiilor Părților presupune efectuarea plății Serviciilor anterior demarării oricărei proceduri în legătură cu Serviciile.

În cazul achiziționării Serviciilor prin intermediul Site-ului, după alegerea Serviciilor, Utilizatorul are posibilitatea adăugării lor în Coșul de cumpărături. În secțiunea privind Coșul de cumpărături Utilizatorul va avea posibilitatea modificării cantității (e.g. să elimine, să adauge unități), adăugării unui cod de reducere, va alege Centrul Empire Beauty Club unde vor fi prestate efectiv Serviciile, va alege metoda de plată dintre cele disponibile și, eventual, va efectua plata. Finalizarea Comenzii presupune transmiterea detaliilor anterior menționate către Prestator.

Societatea CRIS BEAUTY MED SRL are dreptul de a refuza o Comandă dacă nu sunt identificate în mod clar Serviciile achiziționate și metoda de plată aleasă ori o Comandă ce vine din partea unei persoane care a mai înregistrat Comenzi pe care nu le-a onorat sau plătit. De asemenea, în cazul unor motive întemeiate, Prestatorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul unei persoane in vederea efectuării unei Comenzi, in situația in care considera că activitatea acesteia, conduita sau acțiunile sale ar putea prejudicia în vreun fel Prestatorul.

În momentul înregistrării unei Comenzi vi se vor solicita următoarele date cu caracter personal, prelucrate în scopul exclusiv al încheierii Contractului: nume și prenume, adresă, nr. telefon și adresă de e-mail. Pentru detalii privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către Centrul Empire Beauty Club, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate din secțiunea „Politica de confidențialitate” de pe site.

CLAUZA 7 – MODALITĂȚI DE PLATĂ

Beneficiarul va realiza plata Serviciilor achiziționate prin următoarele modalități:

  • Plata Cash/Card în Centrul Empire Beauty Club;

Plata prin ordin de plată se va face în baza unei facturi proforme emise de compania noastră în urma confirmării Comenzii, în care veți regăsi toate detaliile facturării.

Ca regulă, prețul serviciilor se achită imediat după prestarea serviciilor (după fiecare ședință) de către Prestator, însă există și posibilitatea ca Beneficiarul să achite prețul acestor servicii înainte, în special dacă achiziționează un pachet promoțional care include un set de ședințe la un preț promoțional, caz în care se va percepe un avans sau, dacă Beneficiarul solicită și/sau este de acord, se poate plăti întreaga sumă.

Avansul nu se returnează în nicio situație, decât cu acordul Prestatorului. Prestatorul rămâne obligat să presteze serviciile pe care le-a facturat și pentru care a încasat prețul sau o parte din el.

În cazul în care Prestatorul este de acord să resturneze banii încasați, această returnare va viza exclusiv prețul ședințelor care nu au fost efectuate, iar în cazul ofertelor de servicii comercializate în regim de discount față de prețul de listă standard, indiferent de procentul de discount, Prestatorul va recalcula ședințele efectuate la prețul de listă standard și va restitui Beneficiarului diferența din restul sumei achitate, pentru ședințele neefectuate. Acest mecanism este justificat de faptul că Beneficiarul care a optat pentru o ofertă promoțională cu discount pentru un număr prestabilit de ședințe, care ulterior efectuării unui număr de ședințe solicită restituirea unei părți din avansul achitat, s-ar afla, în mod nejustificat, într-o situație mai favorabilă față de ceilalți clienți ai Prestatorului care au achitat ședințe individuale la preț de listă.

Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site-ul www.empirebeautyclub.ro  sunt afișate în lei (RON). Codurile de reducere, voucherele sau alte asemenea instrumente vor fi aplicate potrivit regulamentelor lor de utilizare. Informațiile prezentate prin intermediul Site-ului au caracter informativ, putând fi modificate de către Prestator fără un anunț prealabil.

CLAUZA 8 – DECLARAȚIILE BENEFICIARULUI

Beneficiarul declară că:

  • În ipoteza în care nu va respecta instrucțiunile cuprinse la Clauzele 3, 4, 5 de mai-sus, autorizează Centrul și operatorul de laser să refuze efectuarea ședinței în scopul protejării sale de eventualele riscuri medicale ori de altă natură ce ar putea interveni, iar ședința se va reprograma pentru o dată ulterioară, conform opțiunilor pe care i le va comunica Prestatorul Beneficiarului, iar prețul achitat în avans nu se restituie. De asemenea, Beneficiarul înțelege că împrejurarea neefectuării unei ședințe din acest motiv îi este în mod exclusiv imputabilă și se obligă să nu dea, în mod direct ori indirect, feedback offline/online negativ din acest motiv, sub sancțiunea plății de daune interese către Prestator;

  • Înțelege și acceptă că neefectuarea ședinței(lor) din motivele prevăzute în prezentele Condiții generale îi sunt în mod exclusiv imputabile și se obligă să nu dea, în mod direct ori indirect, recenzii ori feedback offline/online negativ(e) false, defăimătoare, distorsionate, incomplete, si/sau care, potrivit modului în care au fost prezentate, pot induce în eroare alți consumatori cu privire la existența, calitatea, promtitudinea serviciilor prestate sau alte caracteristici ale acestora ori nereale din acest motiv, sub sancțiunea reparării prejudiciului provocat Prestatorului;

  • Înțelege și acceptă că, în cazul nerespectării programului de ședințe nu are dreptul la niciun fel de despăgubire de la Prestator, întrucât neefectuarea ședințelor la datele stabilite influențează în mod decisiv eficienta procedurii alese;

  • Înțelege și acceptă că, Prestatorul are exclusiv obligații de mijloace, utilizând proceduri, know how și aparatură modernă, neputând garanta eficiența de 100% niciunei persoane, întrucât organismul fiecărei persoane este diferit, iar procesul de creștere a părului poate fi influențat de o multitudine de factori. De asemenea din cauza imposibilității Prestatorului de a verifica îndeplinirea întocmai a obligațiilor de îngrijire a zonelor epilate și celelalte obligații de către client, Prestatorul nu poate garanta eficiența 100% a serviciilor.

  • Beneficiarul înțelege că rezultatele procedurilor pot fi influențate de stilul de viață, regimul alimentar și activitatea fizică. Prin urmare, Beneficiarul se angajează să adopte și să mențină pe perioada efectuării procedurilor un stil de viață sănătos, incluzând o dietă echilibrată și o activitate fizică regulată.

CLAUZA 9 – DREPTURI ȘI OBLIGAȚII ESENȚIALE ALE PRESTATORULUI

În ceea ce privește Prestatorul, acesta se obligă să presteze Serviciile contractate de Beneficiar la standarde profesionale și să respecte programările stabilite de comun acord cu Beneficiarul. Pentru evitarea oricărui dubiu, obligațiile Prestatorului sunt obligații de mijloace, acesta utilizând proceduri, know how și aparatură modernă, însă nu poate garanta eficiența de 100% niciunei persoane, întrucât organismul fiecărei persoane este diferit, iar procesul de creștere a părului poate fi influențat de o multitudine de factori, precum. De asemenea din cauza imposibilității Prestatorului de a verifica îndeplinirea întocmai a obligațiilor de îngrijire a zonelor epilate și celelalte obligații de către client, Prestatorul nu poate garanta eficiența 100% a serviciilor.

Drepturile Prestatorului sunt:

  • Să refuze contractarea Serviciilor în ipoteza prevăzută la Clauza 7 de mai sus, precum și în alte situații întemeiate obiectiv;

  • Să refuze prestarea Serviciilor achiziționate în cazul în care Beneficiarul nu și-a îndeplinit obligațiile asumate, inclusiv pe cele enumerate la Clauza 11 de mai jos; În cazurile anume prevăzute în Contract, Prestatorul are dreptul să rețină costul Serviciului achitat;

  • Să primească plata pentru Serviciile achiziționate;

  • Să întreprindă orice acțiune pentru protejarea patrimoniului și imaginii afacerii.

CLAUZA 10 – OBLIGAȚIILE BENEFICIARULUI

  •  Să respecte instrucțiunile, recomandările și condițiile prealabile, concomitente și ulterioare efectuării procedurilor de epilare definitivă sau tratamentelor corporale, nerespectarea acestei obligații din culpa exclusivă a Beneficiarului (e.g. Beneficiarul omite să divulge Prestatorului o situație dintre cele menționate la Clauzele 4 și 5, cu consecința producerii unui risc divulgat Beneficiarului) absolvă Prestatorul de orice răspundere și, în cazurile descrise în cuprinsul prezentului document, Prestatorul are dreptul să considere ședința efectuată/anulată și costul datorat sau poate decide să reprogrameze ședința pentru o dată ulterioară conform opțiunilor pe care i le va comunica Prestatorul Beneficiarului, iar prețul achitat în avans nu se restituie.

  • Să onoreze ședința programată și confirmată; Anularea unei programări este posibilă numai dacă este transmisă Centrului cu cel puțin 24 ore înaintea momentului la care procedura ar fi trebuit efectuată. În cazul în care, în ziua cu ședința Beneficiarul nu onorează programarea sau anunță că nu se poate prezenta, ședința se va reprograma pentru o dată ulterioară, conform opțiunilor pe care i le va comunica Prestatorul Beneficiarului, iar prețul achitat în avans nu se restituie.

  • Să respecte calendarul programărilor (programul de ședințe) stabilit cu personalul Centrului Empire Beauty Club și să se prezinte la programările efectuate. În cazul nerespectării programului de ședințe, Beneficiarul nu are dreptul la niciun fel de despăgubire de la Prestator, întrucât neefectuarea ședințelor la datele stabilite influențează în mod decisiv eficienta procedurii alese;

  •  Să se prezinte la ședința de epilare definitivă bine rasă cu lama în zona supusă procedurii; în cazul nerespectării prezentei obligații, procedura va fi efectuată doar dacă Beneficiarul este de acord ca operatorul de laser să efectueze operațiunea de radere a zonei, contra cost. În cazul în care Beneficiarul nu este de acord ca operatorul de laser să efectueze operațiunea de radere contra cost, Prestatorul are dreptul de a considera ședința efectuată și datorată sau poate decide să reprogrameze ședința pentru o dată ulterioară conform opțiunilor pe care i le va comunica Prestatorul Beneficiarului, iar prețul achitat în avans nu se restituie;

  •  Să răspundă în termen de maxim două ore de la primirea mesajului privind confirmarea programării stabilite pentru ziua următoare celei în care Prestatorul trimite mesajul de confirmare; nerespectarea prezentei obligații dă dreptul Prestatorului de a considera ședința din ziua următoare ca fiind anulată, fără perceperea vreunei taxe, reprogramarea fiind posibilă ulterior de comun acord, în funcție de programul Centrului;

  • Să achite costul Serviciilor;

  • Pentru orice sumă restantă datorată Centrului Empire Beauty Club pentru efectuarea serviciilor ori repararea oricăror prejudicii, Beneficiarul se obligă să achite, cu titlu de penalitate, unu la sută (1%) pentru fiecare zi de întârziere calculată de la scadență sau de la momentul faptei producătoare de prejudicii, penalitatea putând depăși cuantumul sumei la care se calculează;

  •  Să reclame orice situație constând în neîndeplinirea corespunzătoare a obligațiilor Prestatorului de îndată și înainte de părăsirea locației Centrului Empire Beauty Club în care s-a desfășurat procedura. Dat fiind că Prestatorul nu are sub control și nici nu poate verifica ulterior momentului părăsirii locației Centrului Empire Beauty Club îndeplinirea întocmai a obligațiilor de îngrijire a zonelor epilate și a celorlalte obligații de către Beneficiar, acesta înțelege și acceptă că în lipsa unor astfel de semnalări înainte de a părăsi locația, Părțile sunt de acord că Prestatorul și-a îndeplinit întocmai și în mod corespunzător obligațiile contractuale de până la momentul ultimei ședințe inclusiv.

  • Să îndeplinească și să confirme înainte de începerea fiecărei ședințe îndeplinirea condițiilor/instrucțiunilor absolut esențiale, prealabile și ulterioare procedurilor efectuate, astfel cum sunt prezentate în prezentul contract și/sau astfel cum i-au fost comunicate de către Prestator pe orice altă cale.

  • Beneficiarul se obligă să nu afecteze în niciun fel, în mod direct ori indirect, în mediul online ori offline, imaginea, reputația și onoarea brand-ului și a companiei, prin publicarea de informații negative false, defăimătoare, distorsionate, incomplete, si/sau care, potrivit modului în care au fost prezentate, pot induce în eroare alți consumatori cu privire la existența, calitatea, promtitudinea serviciilor prestate sau alte caracteristici ale acestora. În acest caz, Beneficiarul va fi obligat la repararea prejudiciului material și moral provocat Prestatorului.

  • Beneficiarul se obligă să trateze cu bună-credință situațiile în care Prestatorul refuză prestarea serviciilor cu scopul protejării Beneficiarului de eventualele riscuri medicale ori de altă natură ce ar putea interveni, cauzate, cu titlu de exemplu, de nerespectarea instrucțiunilor, înțelegând că împrejurarea neefectuării unei ședințe din acest motiv îi este în mod exclusiv imputabilă și se obligă totodată să nu dea, în mod direct ori indirect, feedback offline/online negativ din acest motiv, sub sancțiunea reparării prejudiciului material și moral provocat Prestatorului.

  • Să citească cu atenție fișele de informare pe care Prestatorul i le pune la dispoziție și să înțeleagă conținutul fișelor de informare referitoare la proceduri/servicii, precum și orice alte documente puse la dispoziție de către Prestator. În cazul în care Beneficiarul are întrebări sau nelămuriri, acesta se obligă să le aducă la cunoștința Prestatorului înainte de începerea procedurii.

  • Să furnizeze informații corecte, complete și actuale cu privire la starea sa de sănătate, afecțiunile existente, tratamentele medicale în curs și orice alte detalii relevante pentru proceduri și să informeze Prestatorul cu privire la orice afecțiune sau problemă medicală pe care o are și care ar putea influența procedura sau rezultatele acesteia. Beneficiarul își asumă orice consecință ar putea decurge din furnizarea unor informații incorecte, incomplete, neactualizate cu privire la starea sa de sănătate, precum, dar fără a se limita la ineficiența procedurilor, reacțiile adverse sau apariția unor efecte nedorite în timpul sau după efectuarea procedurilor, complicații medicale, prejudicii fizice sau disconfort.

  • Să urmeze cu strictețe recomandările și protocoalele de tratament stabilite de Prestator, inclusiv numărul și intervalul dintre ședințe, pentru a asigura eficacitatea procedurii. Să respecte instrucțiunile, recomandările și condițiile prealabile, concomitente și ulterioare efectuării procedurilor. În caz contrar, Beneficiarul nu va putea formula nicio pretenție împotriva Prestatorului în ceea ce privește eficacitatea sau rezultatele procedurii.

  • Să respecte cu strictețe instrucțiunile pre și post procedură furnizate de Prestator pentru a minimiza riscurile și pentru a obține rezultate optime.

  • Să comunice orice simptome neobișnuite, reacții adverse sau schimbări în starea sa de sănătate către Prestator, în scopul gestionării corespunzătoare a tratamentului. Să comunice pe whatsapp orice nou medicament pe care și-l administrează sau orice efect secundar pe care îl percepe în zona tratată. Medicamentele fotosensibilizante sunt incluse în anexa 2 la prezentul contract.

CLAUZA 11 – DREPTURILE BENEFICIARULUI

  • Să primească executarea Serviciilor la standardele afișate, agreate;

  • Să primească executarea Serviciilor la termenele agreate de comun acord de Părți.

CLAUZA 12 – DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Beneficiarul se poate retrage din Contract în 14 zile de la confirmarea Comenzii de către Prestator (data încheierii Contractului), cu excepția cazului în care în acest interval au fost prestate Serviciile achiziționate. În măsura în care serviciile plătite au fost prestate doar parțial pe durata celor 14 zile în care Beneficiarul se poate retrage, Prestatorul va rambursa Beneficiarului sumele achitate de acesta din urmă aferente ședințelor neefectuate.

Retragerea Beneficiarului din contract în cazul ofertelor de servicii comercializate în regim de discount față de prețul de listă standard, indiferent de procentul de discount, dacă s-a efectuat cel puțin o ședință din ofertă se va face numai după eliminarea acestui discount. Astfel, ședințele efectuate se vor reclacula la prețul lor de listă de la momentul efectuării și se va rambursa doar diferența care rezultă sumele achitate și prețul ședinței/ședințelor efectuate recalculat.

Rambursarea va fi făcută de către Prestator în cel mult 14 zile de la data la care a luat cunoștință de retragerea din Contract a Beneficiarului.

Profesionistul va rambursa sumele folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită de Beneficiar pentru tranzacția/tranzacțiile inițială/inițiale, cu excepția cazului în care Beneficiarul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina acestuia din urmă plata de comisioane în urma rambursării.

După expirarea termenului de 14 zile de la încheierea Contractului, retragerea Beneficiarului nu va obliga Prestatorul la rambursarea sau plata niciunei sume de bani către Beneficiar.

Dreptul de retragere poate fi exercitat în orice mod asigură luarea la cunoștință de către Centrul Empire Beauty Club în care Beneficiarul a înregistrat cererea de contractare (și unde urma să efectueze ședințele), a retragerii sale neechivoce. Potrivit legii, sarcina probei retragerii din Contract revine Beneficiarului.

În vederea retragerii din Contract, Beneficiarul trebuie să menționeze Centrul Empire Beauty Club cel puțin numele și prenumele transmise inițial pentru perfectarea Contractului și/sau pentru stabilirea programării pentru efectuarea ședinței sau, după caz, codul de client.

CLAUZA 13 – POLITICA DE VÂNZĂRI

Orice mențiune de pe Site sau orice propunere efectuată în Centrul Empire Beauty Club privind numărul de ședințe necesar atingerii obiectivelor epilării este orientativ, minimal, obiectiv/general stabilit și nu este rezultatul unei evaluări a Beneficiarului din perspectivă medicală, biologică, endocrinologică, ginecologică sau de altă natură. Din punct de vedere statistic, rezultatul epilării definitive nu poate fi garantat, întrucât factorii de care depind astfel de proceduri sunt diverși, individuali și dependenți de structura, genetica, starea fizică și medicală a fiecărei persoane, precum și de zona supusă epilării. În principal, numărul de ședințe propus în cadrul unui pachet nu garantează rezultatul procedurii în cazul în care persoana suferă de dereglări hormonale. În celelalte cazuri, există posibilitatea ca numărul de ședințe să nu fie suficient pentru a obține efectul de stopare a creșterii firelor de păr.

Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site sunt afișate in lei (RON). Codurile de reducere, voucherele sau alte asemenea instrumente vor fi aplicate potrivit regulamentelor lor de utilizare.

Informațiile prezentate prin intermediul Site-ului au caracter informativ, putând fi modificate de către Prestator fără un anunț prealabil.

Campanii promoționale. Societatea CRIS BEAUTY MED SRL. își rezerva dreptul de a publica pe Site informații referitoare la promoții practicate de către aceasta într-o anumită perioada de timp și in limita locurilor disponibile în acea perioadă. Concursurile realizate de către Centrul Empire Beauty Club în spațiul public se adresează exclusiv persoanelor care nu au realizat sau testat tratamente sau proceduri în locația Centrului Empire Beauty Club. In cazul promoțiilor organizate de către CRIS BEAUTY MED SRL. pe site-ul www.empirebeautyclub.ro , acestea trebuie achitate în perioada desfășurării campaniei, indiferent de data la care Beneficiarul intenționează să utilizeze Serviciile. Termenii și condițiile specifice fiecărei campanii promoționale vor face obiectul Regulamentelor campaniilor promoționale și vor completa prezentul Contract. În caz de divergență între prevederile prezentului document și prevederile unui Regulament de campanie promoțională, vor prevala dispozițiile Regulamentului de campanie promoțională.

Obligațiile și declarațiile Beneficiarului descrise la Clauza 9 și Clauza 11 de mai sus sunt esențiale pentru Prestator, iar în absența asumării acestora, Prestatorul nu ar fi contractat.

Informațiile folosite pentru descrierea Serviciilor pe Site (text, imagini, video etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Prestatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Pentru evitarea oricărui dubiu, în cazul în care controlul exercitat asupra Prestatorului se modifică substanțial în orice mod (e.g. fuziune, divizare, preluarea pachetului majoritar de părți sociale/acțiuni), acesta nu are o obligație de notificare/informare a Beneficiarului, cu excepția cazului în care există o obligație legală în acest sens. Obligațiile asumate de Parți vor fi exercitate întocmai cum au fost contractate.

CLAUZA 14 – PROPRIETATE INTELECTUALĂ. UTILIZAREA SITE-ULUI.

Conținutul Site-ului nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis in orice forma către terțe parți, incluzând forma electronica, fără permisiunea anterioara scrisa a Prestatorului.

Conținutul Site-ului este proprietatea exclusiva a Prestatorului, toate drepturile obținute in acest sens, in mod direct sau indirect (e.g. prin intermediul unor licențe de utilizare si/sau publicare), fiind proprietatea acestuia.

Utilizatorul/Beneficiarul, prin crearea si utilizarea Contului pe Site, își asuma răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de acces in Cont (user-ul si parola) si este responsabil de acțiunile derulate prin intermediul Contului sau.

Prestatorul are dreptul de a aduce modificări asupra Conținutului Site-ului si structurii acestuia fără a fi nevoie de notificarea prealabilă a Beneficiarului.

Prin crearea contului, utilizarea Conținutului sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/Beneficiarul accepta in mod expres si fără echivoc Termenii si Condițiile.

Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui Site, Beneficiarul oferă Prestatorului acces nerestricționat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informații. Beneficiarul este, de asemenea, de acord ca Prestatorul sa poată utiliza liber, in interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Prestatorul nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, daca legislația in vigoare nu prevede alte specificări in acest sens.

CLAUZA 15 – RECLAMAȚII. SUGESTII. Q&A. COMENTARII & RECENZII.

Prestatorul se angajează să răspundă la reclamațiile și întrebări înaintate în cel mult 30 de zile de la înaintarea acesteia de către Utilizator/Beneficiar. Cererea va trebui să conțină obligatoriu următoarele elemente: numele și prenumele persoanei care adresează cererea; datele sale de contact unde dorește să primească răspunsul; descrierea completă a evenimentului precum și data când s-a produs şi, dacă este cazul, ora la care s-a produs; data întocmirii. Prestatorul are dreptul de a solicita informații suplimentare ori clarificări emitentului cererii. Toate cererile adresate vor fi soluționate în cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 30 zile de la data înregistrării acestora.

Fără a aduce atingere prevederilor Clauzei 11 pct. 8, puteți transmite reclamațiile, sugestiile, întrebările, recenziile și comentariile dumneavoastră:

  • pe Site, folosind formularul de contact din secțiunea Contact;

  • pe pagina noastră de Facebook: EMPIRE BEAUTY CLUB

  • pe Instagram: empirebeautyclubb

  • telefonic la numărul: 0770259623

  • pe e-mail la adresa: office@empirebeautyclub.ro 

  • verbal sau în scris, prin formularul de evaluare atașat la nota de informare și luare la cunoștință a Termenilor și Condițiilor, în locația Centrului Empire Beauty Club.

Sub condiția obținerii acordului Prestatorului în vederea divulgării informațiilor confidențiale privind relația contractuală, la momentul înscrierii unei recenzii sau unui comentariu Utilizatorul/Beneficiarul se angajează să respecte următoarele reguli:

  • Să folosească doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate în română, sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);

  • Să utilizeze un limbaj corespunzător, ne ofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/ Beneficiar;

  • Să facă referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit Serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;

  • Să se asigure ca informațiile introduse sunt reale, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor persoane, drepturile de autor, de marca comerciala, de licența sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

  • Să nu încerce fraudarea Serviciilor puse la dispoziție de către Prestator sau sa înscrie recenzii, comentarii, întrebări, reclamații care sa conțină materiale de natura publicitara;

  • Să nu înscrie informații si/sau detalii despre URL-uri (legături) din/cu alte site-uri comerciale ce desfășoară o activitate comerciala concurentă cu cea desfășurată de Prestator;

  • Să folosească aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit serviciu prestat de Prestator fără a face referire la concurenți ai Prestatorului sau alți comercianți ce promovează vânzarea si cumpărarea de servicii similare;

  • Să nu asocieze brand-ul cu alte activități ori companii ce au o reputație negativă.

  • Să nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio măsura, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

Sub condiția obținerii acordului Prestatorului în vederea divulgării informațiilor confidențiale privind relația contractuală, Utilizatorii/Beneficiarii ce înscriu recenzii sau comentarii la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli:

  • fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;

  • fișierele încărcate vor conține imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie recenzia, asigurându-se ca fișierele încărcate respecta drepturile de proprietate intelectuală;

  • fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfășoară o activitate comerciala concurentă cu cea desfășurată de Prestator.

  • fișierele încărcate nu vor conține violenta, conținut pornografic, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice ori altele asemenea;

În momentul înregistrării unei recenzii sau unui comentariu, Utilizatorul/Beneficiarul acordă Prestatorului o licența neexclusiva, perpetuau, irevocabila, nelimitata teritorial si dau acestuia dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afișa acest conținut, în limitele prevăzute de lege.

Când un comentariu este semnalat de către un Utilizator/Beneficiar ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest conținut este examinat cu atenție de către Prestator pentru a determina dacă încalcă Termenii si Condițiile. Conținutul introdus va fi eliminat din Site numai după examinarea acestora de către Prestator.

În cazul in care Prestatorul constata încălcarea Termenilor si Condițiilor in mod repetat, acesta își rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Beneficiarului de a înscrie recenzii, comentarii și/sau răspunsuri la întrebările altor Utilizatori/Beneficiari.

CLAUZA 16 – DREPTUL APLICABIL. SOLUȚIONAREA DIFERENDELOR

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Prestator si Beneficiar se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti, respectiv Judecătoria Sector 3 sau Tribunalul București, în funcție de valoarea pretențiilor.î